Батьківська сторінка












2023-2024 навчальний рік
06.09.2023





___________________________________________________

 08.12.22

Сьогодні четвер 08.12.22, нагадую, що на понеділок треба зібрати посилку хлопцям на фронт, в понеділок відправка. Хто долучився - коштами - домовтеся хто купить ліки і принесе в понеділок вже зранку. Найбільше треба противірусні, протизастудні, жарознижуючі, від кашлю........Дякую за розуміння


21.11.22

Положення

про конкурс-виставку «Новорічна композиція»

в рамках обласного конкурсу «Збережи ялинку»

про місцевий етап обласного конкурсу «Збережи ялинку»

І. Загальні положення

1. Конкурс-виставка «Збережи ялинку» (далі – Конкурс) проводиться з метою формування екологічної, естетичної, трудової культури учнівської молоді, пропаганди бережливого ставлення до природи.

2.  Мета і завдання конкурсу:

- пропаганда серед молоді бережливого ставлення до природи;

        -          розвиток творчої ініціативи та пізнавальної діяльності молоді;

- формування практичних умінь та навичок учнів щодо виготовлення композицій, які символізують та відображають новорічно-різдвяну флористику;

- професійне самовизначення учнів;

- сприяння розвитку флористичного мистецтва в Україні;

         - схилити мешканців  громади  до відмови до передноворічного вирубування хвойних дерев.

ІІ. Учасники конкурсу.

До участі у Конкурсі запрошуються учні, вихованці та учнівські колективи  загальноосвітніх навчальних, позашкільних закладів Лубенської ТГ.

ІІІ. Порядок проведення конкурсу

1. Конкурс проводиться з 18 листопада  по 01 грудня 2022 року.

3. Для участі в  Конкурсі необхідно подати роботи (по 1 виробу в кожній номінації) до 25 листопада 2022 року за адресою: вул. Генерала Ляскіна, 2, Лубенський Центр дитячої та юнацької творчості, телефон для довідок: 72-9-51.

 

ІV. Вимоги до робіт, що надаються для участі у Конкурсі

1. На конкурс приймаються роботи, виконані у довільній формі у шести   номінаціях:

- «Стилізована ялинка»;

- «Новорічний вінок»;

- «Новорічно-різдвяна  композиція»;

- «Сюжетна композиція»;

- «Традиційна народна іграшка»;

- «Новорічний подарунок».

2. Роботи, представлені на конкурс, обов’язково повинні мати

короткий опис, в якому зазначається прізвище, ім’я, по-батькові автора (авторів), його (їх) вік, назва роботи, повне найменування і місцезнаходження закладу освіти та номер телефону, прізвище керівника (прізвище, ім’я, по батькові повністю), техніка виконання роботи, номінація, примітка з позначкою «обов’язкове» чи «необов’язкове» повернення. У разі обов’язкового повернення, конкурсні роботи необхідно забрати до 10.12.2022.

3. За бажанням учасника до робіт додаються текстові матеріали з описом характерних особливостей роботи.

4. Роботи, виконані чи надані без дотримання умов цього Положення, журі Конкурсу розглянуті не будуть.

ІV.  Нагородження переможців Конкурсу

1. Переможці  Конкурсу, які посіли призові місця нагороджуються грамотами Управління освіти .

2. Кращі роботи  Конкурсу, за згодою автора, будуть направлені для участі в обласному конкурсі  «Збережи ялинку».



08.09.22.

 Шановні батьки!!! Не всі підручники обгорнуті, не всі зошити підписані, з понеділка будемо починати вчитись писати в тоненьких зошитах, тому підготуйте й ті, підпишіть!  Привчайте дітей самим готуватися до уроку, спочатку нехай це буде під вашим контролем, згодом вони навчаться самі. 

Не виконуйте за них посильну їм роботу, цим ви краще дитині не робите! 

Прохання: поробити закладки, бо їм вже важко шукати потрібну сторінку. Зробіть закладку і вже вашої допомоги в знаходженні сторінки нам не треба. Привчайте до самостійності з самого простого і зовсім скоро ви будете пишатися своїм малюком ! Я впевнена! 

Хочу подякувать вам всім за допомогу у навчанні нам, бо без вас, справді, дуже важко, але ми скоро зможемо і самі! Тільки прислухайтесь до моїх порад! 

Успіхів нам всім і МИРУ!!!!



Що потрібно зробити батькам до понеділка 05.09.22!!!!

1. Підписати 4 зошити, обгорнути їх!
2. Підписати підручники (ззаду на форзаці або в таблиці  олівцем) , обгорнути їх.



 









2022/2023 навчальний рік!  Вітаю в 1-Б класі!!!

____________________________________________________











































______________________________________________________________












Наші діти будуть приймати участь в обласному семінарі по впровадженню  освітнього проекту "На крилах успіху", тому для початку треба вивчити гімн проекту....

Журнал 24

Шановні Батьки!!!! На 25 тижні відбудеться захист проекту "Професії моїх рідних". Це буде загальний проект, у вигляді великого плакату,  куди кожен внесе свій маленький внесок. Подумайте як оригінально і компактно представить професії рідних своїх  Ваша дитина!!!

____________________________________________________________________________




Шановні батьки! В ІІ семестрі ми з учнями будемо широко застосовувати проектну діяльність у нашому навчанні.  Почнемо з індивідуальної, удосконалюватимемось на груповій і колективній! Але без вашої допомоги їм самим ще буде важко! Допоможіть, підкажіть, порадьте, а далі, запевняю, вони зможуть самі.

Список проектів на ІІ семестр підготую і  виставлю. На 17 тиждень пілотує проект "Мій домашній улюбленець", так як тема 17 тижня "Тварини- діти Землі"

Особливості втілення проектної технології у початковій школі
Використання проектної технології у початковій школі має свою специфіку: слід враховувати вікові та психологічні особливості учнів. Усі етапи проектної діяльності повинні ретельно контролюватися вчителями, оскільки і теоретичних, і практичних знань та вмінь у молодших школярів ще мало. Проекти для початкової школи у більшості випадків мають бути короткотривалі.
Залучення молодших школярів до проектної роботи сприяє формуванню в них таких компетентностей:
  • уміння працювати в колективі;
  • уміння розділяти відповідальність;
  • аналізувати результати діяльності;
  • відчувати себе членом команди;
  • навички аналітичного погляду на інформацію;
  • здатність до адекватної самооцінки.
Проект – це індивідуальна, частіше групова або колективна діяльність школярів, яка спрямована на створення певного унікального кінцевого продукту. Проект розглядають як "п’ять П": проблема, планування, пошук інформації, продукт, презентація.
Шосте "П" проекту – його портфоліо, тобто папка, у яку зібрані всі робочі матеріали (чернетки, плани, звіти тощо).
Особливості проектної діяльності молодших школярів:
  • Робота у проекті розпочинається із чіткого формулювання мети проекту, завдань та планування дій.
  • Найбільш важливою частиною плану є покрокова розробка проекту, в якій вказаний перелік конкретних дій з вказівкою виходів, термінів, відповідальних.
  • Обирається форма проектної діяльності: індивідуальна, групова, колективна.
  • Робота у проекті передбачає пошук інформації, яка потім буде оброблятися, систематизуватися, узагальнюватися, адаптуватися для подальшого використання.
  • Результатом роботи над проектом є якийсь певний кінцевий продукт. Наприклад: газета, книга, листівка, виставка малюнків, колективне панно, твір, комп’ютерна презентація, стаття у газету, реклама, віртуальний музей, фотоальбом, збірка власних творів, вистава, свято, концерт, рольова гра, екскурсія, тематична міні-збірка, сценка, дослідницька робота тощо)
  • Робота у проекті закінчується презентацією його кінцевого продукту.

 Основні етапи роботи у проекті
1 етап – Організаційний
Учитель повідомляє учням тему, мету, кінцевий продукт проекту, завдання, план роботи. Усе це обговорюється в класі, учні вносять свої пропозиції.
2 етап – Підготовчий
Відбувається збір матеріалу, ознайомлення з навчальною інформацією, виконання тренувальних вправ.
3 етап – Проектна робота
Починається проектування "макета", опрацювання зібраної інформації, її коригування. На цьому етапі учні звертаються до довідників, словників, до вчителя для одержання додаткової інформації.
4 етап – Оформлювальний
На цьому етапі відбувається остаточне оформлення кінцевого продукту (малювання, складання, розфарбовування, оформлення презентації тощо). Це може відбуватися як у школі, так і вдома.
5 етап – Презентація проекту
Учні розповідають про свою роботу у проекті, демонструють кінцевий продукт, захищають ідею, зміст, відповідають на запитання опонентів.
6 етап – Підбиття підсумків
На цьому етапі вчитель (координатор проекту) та учні (учасники проекту) аналізують виконану роботу, виявляють її переваги та недоліки, оцінюють свою участь у проекті, складають плани на майбутнє.Дослідницький проект "Дитяча книжкова полиця моїх батьків" (4 клас).
Наприклад:
Тема дослідження: Коло читання моїх батьків у дитинстві.
Актуальність. Знайомство з улюбленими книгами батьків – один із можливих способів активізації читання дітей.
Об’єкт дослідження: читацька активність батьків у дитинстві.
Предмет дослідження: книги, які читали батьки у дитинстві.
Мета проекту: сприяти підвищенню зацікавленості дітей читанням.
Індивідуальні завдання
  • З’ясувати, чи було читання улюбленим заняттям батьків. Чи відвідували батьки бібліотеку. Як часто?
  • Зробити опитування батьків щодо їхніх улюблених книжок у дитячі роки; з’ясувати, чому саме ці книги їм найбільше подобалися.
  • Скласти окремий перелік улюблених творів мами й тата. Порівняти їхні дитячі уподобання, зробити висновки.
  • Прочитати улюблені дитячі книги батьків. Визначити для себе один найкращий твір із маминого і татиного переліків книг.
  • Виготовити рекламну листівку для однокласників "Прочитай улюблену книгу моїх батьків!"
  • Презентувати свою роботу в проекті.

Журнал 17



Шановні батьки!!! 
26.12.18 в середу відбудуться класні батьківські збори о 17.00. Зібралось багато важливого і цікавого. Чекаю всіх.



За вашим проханням вкидаю цілу папку з англійської мови на 13 тиждень.
 Там є все....)) Дивіться, розбирайтесь, допомагайте дітям, хто зможе.



                                 Журнал 10





Нейропсихолог радить

Розвиваємо вищі психічні функції дитячого мозочку








___________________________________________________________

До уваги батьків майбутніх першокласників 2018 !!!

Це варто подивитись кожному з батьків




Готуємося до школи
Чи готова дитина до школи? Як допомогти дитині пристосуватися до нових для неї умов шкільного навчання? Ці питання не можуть не хвилювати бать-ків дошколят. Але дати правильну відповідь навіть досвідченим мамам і па-пам не завжди легко.
Існує багато психологічних тестів, по яких можна дізнатися про загальну шкільну зрілість дитини. Але проводити їх і знатися на отриманих резуль-татах – справа спеціалістів-психологів. Тож пропонуємо елементарний спо-сіб перевірки, доступний абсолютно всім батькам.
Отже, спершу поставте дитині наступні запитання. Якщо вона відповість на них без зусиль, то, значить, його психічний розвиток відповідає календар-ному віку і свідчить про готовність дитини навчатися в загальній середньо освітній школі.
Запитання для дитини 5-6 років
1. Як тебе звуть?2. Як звуть твою маму, папу, сестричку, братика?3. Ти дівчинка чи хлопчик? Ким ти будеш, коли виростеш і станеш дорослим: чоловіком чи жінкою?4. Зараз ранок, день чи вечір?5. Ти любиш малювати? Якого кольору цей олівець, стрічка?6. Скільки пальців у тебе на руці? Покажи два пальчики, три?7. Скільки оченят у ляльки? А у тебе? Для чого потрібні очі, вуха?8. Що роблять віником, олівцем, ложкою?9. Коли можна кататись на санчатах: взимку чи влітку? Чому?10. Коли можна купатися в річці: взимку чи влітку? Чому?11. Яких ти знаєш звірів, птахів? Хто більший: коза чи корова? У кого більше ніг: у собаки чи у півня?
Запитання для дитини 6-7 років:
1. Назви своє прізвище, ім’я, по батькові.2. Хто старший: ти чи твій брат, сестра?3. Скільки тобі років? А скільки буде через рік, два роки?4. Коли ти снідаєш: вранці чи увечері? Обідаєш: вранці чи вдень? Що буває раніше: обід чи сніданок, день або вечір?5. Де ти живеш? Де працюють твої папа, мама? Ким ти хочеш бути, коли виростеш?6. Яка зараз пора року – літо чи осінь, зима чи весна? Чому ти так вважаєш?7. Чому сніг буває взимку, а літом його немає?8. Що робить листоноша, лікарка, вчитель? Хто лікує, а хто навчає?9. Що більше – 8 чи9; 5 чи3? Порахуй від 6 до 9, від 5 до 3?10. Покажи свою ліву руку, праве вухо. Що знаходиться справа (зліва) від тебе в цій кімнаті?11. Що потрібно зробити, коли випадково зламав чужу річ?

Не дивуйтесь, якщо питання вам здалися дуже простими. У практиці багать-ох педагогів зустрічалися діти, які не змогли відповісти на багато з них. Для кожного батька нормально вважати, що його дитя найрозумніше. Але інко-ли дитя не може відповісти на якісь з цих питань просто тому, що батьки не вважали за потрібне йому це пояснити. Вони просто гадали, що їх чудове маля саме знає такі елементарні речі.


       
Однажды три брата увидели Счастье, сидящее в яме. Один из братьев подошёл к яме и попросил у Счастья денег. Счастье одарило его деньгами, и он ушёл счастливый. Другой брат попросил красивую женщину. Тут же получил и убежал вместе с ней вне себя от счастья. Третий брат наклонился над ямой. - Что тебе нужно? – спросило Счастье. - А тебе что нужно? – спросил брат - Вытащи меня отсюда, - попросило Счастье. Брат протянул руку, вытащил Счастье из ямы, повернулся и пошёл прочь. А Счастье за ним побежало...
_____________________

Як готувати з дитиною уроки













                                                                                Журнал 23

Немає коментарів:

Дописати коментар