Компетентісно – орієнтований урок – шлях до набуття школярами життєвих компетентностей, формування в них творчої особистості.
Такий урок в 4-Б класі провела Данілова Ю.Д. Тема уроку природознавства : «Діяльність людей в Карпатських горах. Охорона природи Карпат». Через застосування набутих теоретичних знань на практиці формувалась соціально трудова компетентність, а критичне мислення розвивали шляхом складання Кластеру, методами «Ромашка Блума, «Інсерт», «Т-методика», «Карусель»
Головним є не предмет, якому ви навчаєте, а
особистість, яку ви формуєте. Не предмет формує особистість, а вчитель своєю
діяльністю, пов'язаною з вивченням предмета.
На виховання
активності не шкодуйте ні часу, ні зусиль. Сьогоднішній активний учень —
завтрашній активний член суспільства.
Ставте
учнів у ситуації, котрі вимагають виявлення та пояснення розбіжностей між
фактами, що спостерігаються, та наявним знанням.
Допомагайте учням оволодіти найбільш
продуктивними методами навчально-пізнавальної діяльності, навчайте їх вчитися.
Слід якомога
частіше використовувати питання «чому?», щоб навчити мислити причинно, розуміння
причинно-наслідкових зв'язків є обов'язковою умовою розвивального навчання.
Пам'ятайте, що
насправді знає не той, хто переказує, а той, хто застосовує на практиці.
Данілова Ю.Д.
Немає коментарів:
Дописати коментар