19 квіт. 2018 р.


Компетентісно – орієнтований урок – шлях до набуття школярами життєвих компетентностей, формування в них творчої особистості.

     Такий урок в 4-Б класі провела Данілова Ю.Д. Тема уроку природознавства : «Діяльність людей в Карпатських горах. Охорона природи Карпат». Через застосування набутих теоретичних знань на практиці формувалась соціально трудова компетентність а критичне мислення розвивали шляхом складання Кластеру, методами «Ромашка Блума, «Інсерт», «Т-методика», «Карусель»











      Головним є не предмет, якому ви навчаєте, а особистість, яку ви формуєте. Не предмет формує особистість, а вчитель своєю діяльністю, пов'язаною з вивченням предмета.

     На виховання активності не шкодуйте ні часу, ні зусиль. Сьогоднішній активний учень — завтрашній активний член суспільства.
     Ставте учнів у ситуації, котрі вимагають виявлення та пояснення розбіжностей між фактами, що спостерігаються, та наявним знанням.
Допомагайте учням оволодіти найбільш продуктивними методами навчально-пізнавальної діяльності, навчайте їх вчитися.
     Слід якомога частіше використовувати питання «чому?», щоб навчити мислити причинно, розуміння причинно-наслідкових зв'язків є обов'язковою умовою розвивального навчання.  
    Пам'ятайте, що насправді знає не той, хто переказує, а той, хто застосовує на практиці.
                                                                                                          Данілова Ю.Д.

Немає коментарів:

Дописати коментар